środa, 1 lutego 2012

Pokój ; D

Siemkaa ;***
Dzisiaj coś do pokojuu ; p


1. 'Dzielisz pokój z rodzeństwem.? '
Możesz przedzielić pokój regałem z IKEA bardzo prosty sposób
aby mieć swój końcik w waszym pokoju ; )
LINK:http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40047675/
 A tu zdjęcie :
2.'Chcesz np. swój pokój przedzielić np. na sypialnie i RTV .?'
Oto rozwiązanie :
Po  prostu zawieś ozdobę zasłony sznurkowe w kolorze pasującym do pomieszczenia ; )

3.Dodaj to pokoju swój styl 
Np.Zdjęcia kup Antyramy duże :
I powkładaj do ram zdjęciaa ; )




Bardzo fajnee są też takie pufy do pokoju ; D


Albo też na ścianę ponaklejaj płyty cd ; )

No i to na tylee ; )
Komentujcie ;D


Martyna&Nikola

5 komentarzy:

  1. Śliczna pufa mam w domu podobną!!! :P Mogłybyście dodać się do moich obserwatorów ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Fajne pomysły najbardziej podoba mi się ten regał i te jakby zasłonki są super !
    I te wieszak z płyt też są super i fajnie wyglądają :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Pomysły też najbardziej podoba mi się regał i te jakby zasłonki :DA te wieszaki z płyt są takie oryginalne !

    OdpowiedzUsuń