poniedziałek, 30 stycznia 2012

Fajne produkty katalogu AVON ; P

Siemaa ; D
Dzisiaj  AVON i kosmetykii ; D
Ah i 1 wiadomość dzisiaj tylko ja (Martyna) poprowadzę ten post ; )
Oke zaczynamy ; p


1.Słodki błyszczyk do ust lollypop
Bardzo jestem ciekawa jak szminka sie będzie spisywać bo sobie ją zamówiłam wiem że jest smakowa i b.fajna ; D


2.Mgiełka truskawkowa bardzoo fajna mam ja i spisuje sie nieźle ; p
3.Śweetaśmy czyś nie .? ; ***
Spodobał mi się w katalogu i będę musiała go sobie kupić ; D
4.Mam go i bardzo mi sie podoba ; )
(Przynosi szczęście ;D )


5.Płyn Nikola go posiada bardzoo pięknie pachnie jak jabłko ; )


6.Te kredki moja mama ma i bardzo fajnie sie robi kreski ; )


7.Torebka "Babina"
Bardzoo mi się podoba ; )


8.

Precision Glimmer -Cień do powiek ; )

Bardzo prosto się nakłada na powieki  długo wytrzymuje i się błyszczy ; )
Z kąd wiem : Mama posiada ten kosmetyk tak jak większość ; p
9.Płyń do kąpieli ślicznie pachnie ładnie wygląda ; D





Martyna ; )

2 komentarze:

  1. ; D Podobają mi się wszystkie kosmetyki ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też dlatego je zamawiam ; p
    Ale niektóre już mam lub moja mama maa ; )

    OdpowiedzUsuń