czwartek, 26 stycznia 2012

Opisyy ; d

Elo .!
Dzisiaj postanowiłyśmy napisać dla Was opisy z kategorii : 
Fragmenty piosenek . Zawsze jak wypadnie do napisania post o opisach będą różne kategorie ; )
Kategoria :Fragmenty Piosenek.!
"Trudno jest złapać wiatr brać na żarty ten szalony świat "


"Zawsze bądź taki sam chociaż wszystko płynie wokół nas"


"A miało być jak dawniej i znowu zły los zakręcił nami bezwładnie" 


"Patrząc na to miasto od strony hip hopu widzę jak ludzie błądzą od bloku do bloku "


"Weź moja rękę i pokaż mi jakie to uczucie "


"Można żalić się, płakać ,przeklinać los krzyknę głośno wbrew wszystkim że 'mam już dość' "


"Wybacz mi tą słabość ale nie wiem czemu bez ciebie trudno jest przetrwać "


"Poszukuje dobra lecz ono mnie unika"


Komentujcie ; )
     Martyna&Nikola
  



1 komentarz:

  1. Mi się podoba te ostatnie ; D I to prawda Poszukuje dobra , lecz ono mnie unika !! ;( xD

    OdpowiedzUsuń