środa, 25 stycznia 2012

O nas ; D

Siemka ; D
To ja nikola  dzisiaj z siostrą chcemy napisać parę słów o nas n jak pozwolicie ja pierwsza napisze parę słów o mnie : lubię oglądać telewizję,przebywać na dworze oraz pisać z innymi np. na nk , gg lub na skype . Na co dzień oczywiście chodzę do szkoły podstawowej chodzę także na teatr. W przyszłości chciałabym zostać "aktorką" . Bardzo lubię zwierzęta a najbardziej żółwie.! ; D


Oke to teraz ja no to nazywam się Martyna na co dzień chodzę do szkoły podstawowej (ostatni rok;) ) po za tym chodzę na treningi z siatkówki  I♥VOLLEYBALL te treningi odbywają się w szkole ale w poniedziałki jeżdżę z koleżankami na treningi do miasta ; D interesuję się jeszcze grą na gitarze uczę się już 4 lata , gram na keyboardzie,chodzę na karate o i jeszcze chodzę na dwór z przyjaciółmi ; **


Martyna&Nikola  ;)
  

1 komentarz:

  1. Hah , no no ładnie ; D Zapraszam na mój blog ;

    http://moda-plotki-pomoc.blogspot.com/

    To ha Beata ; D Podoba mi się wasz Blog i mam nadzieję , że zaniedługo zobacze kolejny wasz post ♥ Dodaje się do obserwatorów i licze na to samo Buźkaaa ; ** ♥

    OdpowiedzUsuń